Forum www.skuterypro.fora.pl Strona Główna www.skuterypro.fora.pl
Prawdopodobnie najlepsze forum skuterowe w Polsce.
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kupujemy używany skuter

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterypro.fora.pl Strona Główna -> Arty i Poradniki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Keeway Swan
Świeżak



Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sie20098, 17 AMu8 2009 14:00:00     Temat postu: Kupujemy używany skuter

Kupujemy używany skuter

Kupujemy używany skuter Na pewno wielu z Was myślało lub tez ma taki zamiar zakupić używany skuter. Ja wam w tym pomogę, lecz nie wszyscy się ze mną zgodzą.

* Przy kupnie skutera używanego, miejmy głównie na uwadze jego przebieg, stan techniczny oraz wygląd wizualny. Skuter, gdzie w ogłoszeniu podano stan ogólny „bardzo-dobry”, nie powinien przekraczać 15 tys. przejechanych kilometrów. Gdy stan licznika przekracza 15 tys. km, a w ogłoszeniu podano nam, iż skuter jest w sanie bardzo-dobrym, należy wówczas zwrócić szczególną uwagę na wygląd zewnętrzny. Faktem jest, że istnieją skuterki, które mają ponad 15 tys. km, i są w bardzo dobrym stanie technicznym mając tu na myśli stosunek nabywcy do skutera. Jeśli właściciel dba o skuter i tak właśnie mówi, należy zwrócić uwagę na stan zużycia opon, paska przeniesienia napędu (mając tu na uwadze stan licznika).


* Drugą cechą, na jaką powinniśmy zwrócić uwagę to tuning. Kupując używany skuter chcemy sobie zapewnić pewny i sprawdzony towar. Skuter po tuningu mechanicznym, bo o taki mowa, nie jest pewnym towarem. Wiem, że skuter po tuningu kojarzy nam się z super V/maxem, przyśpieszeniem. Ale czy na długo..? Spójrzmy na to z innej strony, mam tu na myśli, iż poprzedni właściciel tuningował swój skuter sam w garażu. Zmodyfikował tam załóżmy wszystko od przełożeń, rolki, po tłoki i cylindry (80 cm3). Ty kupujesz taki skuter i się cieszysz V/maxem ok. 100 km/h. Ale po miesiącu załóżmy skuter traci V max do 50 km/h i teraz bądź mądry .... czy się zepsuł wał od większego ciśnienia... a może to rolki się zepsuły... Więc wymienimy rolki.. a tu się okazuje, że złe dobranie do przełożeń. A wiec z mojego punktu widzenia skuter powinniśmy sami tuningować, a nie kupować tuningowy.


* Trzecią sprawą jest dokładne sprawdzenie numerów ramy. Bywają przypadki, że kupujemy skuter a dostajemy inne papiery tzn. z innymi numerami ramy.


* Następnie, ale to już dla tych, którzy coś podejrzewają, nie bać się prosić o odkręcenie plastiku. Wtedy możemy zobaczyć czy plastik ma oryginalne uchwyty i czy wszystko jest w porządku. W przypadku odmowy odkręcenia jakiegokolwiek plastiku ze strony sprzedającego, radzę odpuścić sobie dalszą transakcję.


* Następną sprawą jest elektryka. Jest bardzo ważna. Należy sprawdzić oczywiście światła wszystkiego rodzaju mam tu na myśli pozycyjne, światła stopu, migacze.



Myślę, że z tymi informacjami zakupicie znakomity skuter

Źródło : [link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam Wink

Jeszcze musisz otrzymać zgode od wortalu speedfight.com.pl...jeśli takową mi pokażesz będzie pochwała


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.skuterypro.fora.pl Strona Główna -> Arty i Poradniki
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin